۱۳۸۹ اسفند ۱۶, دوشنبه

کروبی:آقای موسوی آیا خود را برای آن دشواریهایی که معلوم نیست چه به سرمان می آید کاملا آماده کرده اید ؟ مير حسين موسوي: من ۸ سال زیر بار جنگ و مشکلات و توپ و تانک و جریانات سیاسی که شما بهتر از من می دانید چه بلایی بر سر بنده می آوردند ایستادگی کردم من با درک همین خطرات به صحنه آمده ام و انشاالله خواهم ماند

کروبی: من خودم را برای سخت ترین شرایط آماده کردم یعنی آماده هستم هزینه اش ب‍‍‍‍پردازم و مقابل خود کامگی ها بایستم و می دانم چه خبر است و چه مراکز قدرتی بوجود آمده.من عرض می کنم که مشکلات جدی وجود دارد  سئوال من از  آقای مهندس موسوی  این هست که شما با مشکلات سر راه چه کار می کنید؟ و  با توجه به اینکه همیشه از مشکلات و دشواریها می گفتید آیا خود را برای آن دشواریهایی که معلوم نیست چه به سرمان می آید کاملا آماده کرده اید ؟
جواب میر حسین موسوی:من ۸ سال زیر بار جنگ و مشکلات و توپ و تانک و جریانات سیاسی که شما بهتر از من می دانید چه بلایی بر سر بنده می آوردند ایستادگی کردم.بنده همان آدم هستم هیچ تغییری نکردم. بنده آن موقع یک فرد قوی بودم الان هم همان فرد هستم.من آمده ام برای تعامل با تمام نیروها یی که در صحنه هستند که بتوانم مسائل کشور را حل کنم.اتکائ من در وحله اول به خداوند متعال هست و توکل کردم و به او پناه بردم بعدش هم باید آرای مردم را داشته باشم و با صداقتم سعی می کنم مردم را در کنار  سیاستهایم قرار دهم و همیشه اصل را بر این گذاشتم که رکن اصلی حضور مردم و صبر و خلاقیتهای آنهاست و دولت فقط بستر و مجرا را باز می کند. همین برنامه ای که با دقت تهیه شده است به نظر من در برابر اراده مردم و حسن نیت آنها فرع به حساب می آید.اصل خواست مردم است بر این اساس من جوابی که به برادر عزیزم آقای کروبی می خوام بدهم این هست که با درک همین خطرات به صحنه آمده ام و انشاالله خواهم ماند.