۱۳۹۰ فروردین ۹, سه‌شنبه

حجت الاسلام سید مجید مصطفوی به نقل از آیت‌الله وحید خراسانی: سيد علي خامنه اي جوانان را بدون هیچ بهانه‌ای و فقط برای آزادیخواهی کشته و دستش به خون مردم آغشته است

حجت الاسلام سید مجید مصطفوی، عضو جامعه مدرسین طلاب قم و نجف، در گفتگويي با صدای آمریکا(اسفند 89): 

هدف سفر آقای خامنه‌ای به قم، که چهار بار هم صورت گرفته این بوده که آیت الله وحید را ملاقات کند و آقای وحید هم هرگز حاضر به این ذلت و خفت نشده و آقای وحید فرمود کسی که دستش به خون مردم آغشته شده کسی که جوانان را بدون هیچ بهانه‌ای و فقط برای آزادیخواهی کشته، می‌خواهد با ما دیدار کند و ما برای ایشان شرط می‌گذاریم و من تقریبا نقل قول خواهم کرد از صحبت‌های آقای وحید که ایشان فرمودند «آقای خامنه‌ای، تمام زندانیان سیاسی را می‌باید آزاد کند، زندانیان بی‌گناه را آزاد کند. از محضر ملت عذرخواهی کند به خاطر جنایاتی که اتفاق افتاده و اعلام رسمی کند که مرجعیت ندارد. در این صورت من با ایشان ملاقات می‌کنم و در غیر این صورت من هرگز با ایشان ملاقات نمی‌کنم و تمامی این ظلم‌ها و آدم کشی‌ها با ملاقات بنده با ایشان، تایید خواهد شد و من هرگز حاضر به انجام این ملاقات نیستم»

منبع:     http://www.voanews.com/persian/news/gom-protest-19-02-2010-116539513.html