۱۳۹۰ خرداد ۲۱, شنبه

۲۲خرداد ثابت خواهد شد كه با حذف موسوی و کروبی مبارزات و صدای آزادی مردم خاموش نمي شود


 ۲۲خرداد۹۰ آزموني بزرگ براي مردم است تا ثابت كنند در نبود رهبران جنبش سبز از مطالبات آزاديخواهانه خويش دست نخواهند كشيد. مردم در ۲۲خرداد  امسال و در نبود موسوي و كروبي  با تدبیر و اندیشه ي درست، فرياد و حيثيت آزادي خواهانه شان را  به رخ حاكمان ديكتاتور خواهند كشيد.
 موسوي و كروبي بعد از كودتا و تقلب انتخاباتي۸۸  ،واضح و شفاف بارها اعلام كردند: مردم رهبر خود هستند و جلوتر از ما حركت مي كنند ، ما جنبش را هدایت نمی کنیم بلكه در وحله ي اول اين مردم هستند  به نحوه ي برخورد حكومت با خودشان اعتراض دارند.
   دقيقا بر عكس روندي كه  ۳۳ سال حكومت ولايت فقيه با آن رهبري خود را به مردم تحميل كرده است، موسوي و كروبي  هيچ وقت داعیه‌ی رهبری جنبش سبز را نداشته اند.آنها نه تنها از محبوبيت و پايگاه مردمي براي تمرین رهبری استفاده نكردند، بلكه به مردم ایران مكررا قدرت رهبري خودشان بر خودشان را گوشزذ كرده اند و همواره با تشويق  شبكه هاي اجتماعي تلاش كردند كه اين باور را بقبولانند كه باید مردم خود رهبر خود باشند و مسئولیت رهبری خودشان را بپذیرند تا بتوانند راه دموكراسي را باز كرده و نقش اصلي را در  حق تعيين سرنوشت خويش بازي كنند.
    در حاليكه اين رژيم ديکتاتور با خودخواهی و غرور و بخاطر منافع شخصي عده اي در اقليت، حاضر به شنیدن صدای آزادی مردم جامعه نبوده،مردم متحد و یکصدا و آگاه نيز با شناخت موانع و خطرات بارها در فراخوانهاي مختلف با سر دادن شعار های ساختارشکنانه كه کلیت نظام را هدف گرفته بود نشان دادند به خواسته هایی فراتر از یک انتخاب می اندیشند و فراتر از قانون ديكتاتوران تصمیم می گیرند و به حكومت اين پيام روشن را داده اند حكومتي كه تقلبش به این گستردگی رو شده و دستش توسط گشتاپوی حکومتی  به خون جوانان آغشته است، ديگر مشروعیتي ندارد.
    حال به دومين سالگرد كودتاي انتخاباتي  رسيديم، با اين فرق كه بر خلاف ۲۲خرداد۸۹، موسوي و كروبي در دومين سالگرد كودتاي انتخاباتي در چنگال حكومت تماميت خواه گرفتار هستند.اكنون وقت آن است عملا رهبري مردم بر مردم را آغاز كنيم و در روز ۲۲خرداد بخاطر خودمان،بخاطر کشورمان،بخاطر خواهر و برادران بيگناهمان که در زندانهای جمهوری اسلامی در معرض شکنجه و تجاوز قرار دارند، پايه هاي پوسيده ي جمهوری ولایت فقیه را به لرزه در بياوريم . حكومت ولايت فقيه بايد از ظلمي كه ميكند خجالت بكشد و شرم كند كه اينطور مردم خود را سركوب ميكند و بداند  با باتوم و زندان نمی تواند صداها را خفه  و اندیشه هاي مردم را زندانی كرد.