۱۳۹۰ تیر ۳, جمعه

افتضاح فدراسيون فوتبال فقط يك اتفاق ورزشي نيست، بلكه نمونه اي از تراژدي مرگ يك سرزمين توسط حكومتي نالايق و بي كفايت در تمام عرصه هاست

باري ديگر افتضاحي باور نكردني توسط مديران نالايق و بي كفايت جمهوري اسلامي در فوتبال ايران رقم خورد. با آنكه ظاهر اين اتفاق  ورزشي است و فدراسيون فوتبال متهم اصلي اين  فاجعه مي باشد، اما با كمي دقت و توجه به ساختار و عملكرد حكومت جمهوري اسلامي به روشني مي توان دريافت كه اين اتفاق فقط نمونه اي كوچك از سوء مدیریت حاکمان نالایق و بی کفایتي است، که سیاست را با لمپنیسم و رذالت برابر می دانند.
در  سيستم حكومت جمهوري اسلامي، انتخاب و گزينش  مسئولين  با روش لابي گري و استفاده از رانت و باند بازي است ، ولو اینکه مسئول انتخاب شده تخصصي در حيطه ي سازماني مورد نظر نداشته باشد.اين مسئولين كه در حلقه ي قبيله اي يا هزار فاميل مي باشند از چنان مصونيت آهنيني  بر خوردار هستند كه اگر مسئولي نتواند پروژ ه اي را فعال  يا به سود دهي برساند محال است كسي عذرش را به واسطه ي نا كار آمدي بخواهد يا حتي خودش تقاضاي استعفا دهد.
متاسفانه  ايران كنوني در  همه ي عرصه هاي سياسي، اقتصادي ، اجتماعي و ... گرفتار حکومت‏ی استبدادی با مديريت عده اي نالايق و سود جو است كه هر روز اين سرزمين را به ورطه ي سقوط و تباهی نزديكتر مي كنند.براي نمونه اخيراً خبرهايي از چند تبهکاري بزرگ با موضوع تجاوز دسته جمعي، در رسانه ها منتشر شده و با آنكه اين اخبار به شدت سبب جريح دار شدن احساس عمومي  جامعه شده است ، ولي نه تنها هيچ مسئول انتظامي يا قضايي از كار بر كنار نشده يا استعفا نداده و يا از مردم عذر خواهي نكرده است، بلكه با كمال تعجب لاريجاني رئیس قوه قضائیه براي جلوگيري از بي آبرو شدن بيشتر نظام به رسانه ها هشدار ميدهد كه به موضوع تجاوز بيشتر از اين نپردازند !
 فرماندهان نيروي انتظامي هم به جاي تامين امنيت واقعي جامعه تنها ماموريتشان در حال حاضر حفظ نظام در برابر اعتراضات مردم به بهانه ي مبارزه با بد حجابي و در اصل به اسم رمز طرح امنيت اجتماعي و با هدف ايجاد رعب و وحشت و جلوگيري از تجمعات و خروش مردم مي باشد.
در عرصه بين المللي هم اين رژيم  به حدي در جهان منزوي شده  كه سرمایه گذاری  برای تجهیز سیستم آبیاری تانزانیا به افتخاري بزرگ در عرصه روابط  بين المللي اش تبديل مي شود.
از اين موارد در اين حكومت بي شمار است و  هشدار دهنده به همه ي ما تا براي آينده كشور و فرزندانمان هم شده با اتكا به همت و غيرت ايراني هر چه سريعتر فرياد آزاديخواهي سر دهيم و  این مرزبوم  را از يوغ  زمامداران نالایق و بی کفایت نجات دهيم.

خبر مربوط به مفتضح ترین حذف تاريخ فوتبال ايران