۱۳۹۰ خرداد ۲۲, یکشنبه

صد آفرين به غيرت اين مردم كه امروز باري ديگر قدرت سرنيزه و باتوم دیکتاتورحقیر را به سخره گرفتند.

 آفرين بر اين همت ،

  صد آفرين به غيرت اين مردم كه امروز باري ديگر قدرت سرنيزه و باتوم دیکتاتورحقیر را به سخره گرفتند ،
 
  نظام بعد از دو سال قتل، تهديد، زندان، تجاوز، سركوب و شكنجه ي مردم ،  به وضوح با چشم خود ديد كه مردم برای دفاع از حيثيت و آرمانهاي آزاديخواهانه خويش  براي چندمين بار به صحنه آمدند.
اين جنبش تا سرنگوني ديكتاتور تمام شدني نيست،  مردان و زنان ايران زمين دو سال مستمر است كه با اهداي خون جوانان شان به دنبال آزادي خويش هستند. اين حقيقتي واضح است كه مردم ايران هيچ وقت از شرف و آزاديشان نخواهند گذشت  و خون به ناحق ريخته شده جوانان شان را فراموش نخواهند كرد.گواه اين ادعا همين حضور پر شور مردمي در تظاهرات سالگرد كودتاي انتخاباتي در قلب وپايتخت جمهوري ولايت فقيه است.
 
  جمهوري ولايت فقيه بعد از دو سال صرف مبالغ هنگفت مالي براي سركوب وشکنجه مردم، و دادن هزينه هاي سنگين بين المللي بابت كودتاي انتخاباتي، و با وجود در اختيار داشتن پولهاي نفتي و امكانات نظامي و اين همه تبليغات و جنگ رسانه‌اي و دروغ و شايعه، باز هم نتوانست مانع از حضور مردم در دومين سالگرد كودتاي انتخاباتي شود، و امروز انبوه مردم غيرتمند با هر تیپ و قیافه و سلیقه و اعتقادی و بدون ترس از کتک خوردن و دستگیر شدن خيابانها را با قدم هايشان سبز كردند.امروز به طور يقين مي‌توان ادعا كرد كه، جمهوري ولايت فقيه يك شكست تمام عيار را تجربه كرد .
 
  نتیجه آنکه این حضور باشکوه نشان داد با وجود گسترش روز به روز فضاي امنيتي و اختناق در ايران،  مردم تشنه دموكراسي نشان دادند بیدار و آگاه هستند و  بخاطر شعور و درک واقعیات دست از مبارزاتشان نمي كشند و فقط در يك كلام مي توان گفت اين آتش زير خاكستر به زمان شعله ور شدنش نزديك ميشود.